Garantia produselor

12.1 Produsele cumparate prin intermediul sodent.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.

 

12.2 Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.

 

12.3 Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de la data emiterii facturii de vanzare, conform certificatului de garantie. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie, dar au termen de valabilitate inscriptionat pe ambalaj sau produs direct de catre producator.

 

12.4 Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.

 

12.5 Cumparatorul poate returna produsul/produsele, pentru mai multe informatii privind returnarea produselor in cazul invocarii neconformitatii produselor, consultati punctul 13 “Returnarea Produselor”. In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

 

12.6 Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia data de fiecare marca in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului (acolo unde este cazul).

 

12.7 Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului.

 

12.8 Invocarea garantiei se face in maxim 48 de ore lucratoare de la livrarea produsului, (primirea produsului/produselor de catre Cumparator) in cazul depistarii unor probleme de functionare, Cumparatorul poate solicita returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, Cumparatorului i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau - daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi strict suma platita pentru acel produs. Costurile de retur si de transport fiind suportate de Vanzator. Ulterior celor 48 de ore de la receptia produsului/produselor in perioada de garantie, Cumparatorul va anunta eventuala nefunctionalitate a produsului aparuta ulterior in perioada de garantie si se va proceda la primirea in service, conform celor stipulate in celelalte puncte din prezentul contract.

 

 

Conditii de acordare a garantiei – termeni de garantie

 

12.9 Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil vanzatorul in scris sau telefonic sau WhatsApp la adresa e-mail: office@sodent.ro ulterior fiind obligat sa transmita produsul achizitionat impreuna cu toate accesoriile sale si cu certificatul de garantie emis de Producator/ Importator.

 

12.10 Vanzatorul nu este obligat sa acorde garantia in situatia in care constata faptul ca defectiunea semnalata este cauzata de gresita manevrare/utilizare/instalare. De asemenea, vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda garantia in situatia in care produsul prezinta avarii produse de catre Cumparator.

 

12.11 Vanzatorul isi rezerva dreptul de a returna strict contravaloarea produsului ce face obiectul garantiei si de a nu inlocui produsul, in situatia in care acesta nu se mai regaseste pe stocul acestuia.

 

12.12 Aceasta garantie nu acopera uzura normala si/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijenta sau malitioasa in mod intentionat. De asemenea, garantia nu acopera daunele provocate de umezeala sau apa cu exceptia produselor marcate cu mentiuni specifice in acest sens.

 

12.13 Orice modificare adusa produselor, incluzand adaugarea, indepartarea si/ sau inlocuirea de parti componente in perioada de garantie va duce la pierderea garantiei, exceptie fac numai acele adaugari pentru care aparatul a fost conceput special ca fiind un intermediar intre una, doua piese. Exemplu un micromotor, o piesa de mana etc.

 

12.14 Lucrarile de servisare sau reparatii efectuate pentru produs, vor duce de asemenea la pierderea garantiei, daca acestea se fac de catre Cumparator sau imputernicitii acestuia, in perioada de garantie.

 

12.15 Home Dental S.R.L. nu isi asuma raspunderea pentru daune legale accidentale directe sau indirecte rezultate din defectarea sau functionarea eronata a produselor ori a manipulari necorespunzatoare in timpul lucrului. Orice pretentie de despagubire adresata catre Home Dental S.R.L. nu poate depasi valoarea pretului de achizitie al produsului in cauza.

 

12.16 In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport/ manevrare corespunzatoare.

 

12.17 Daca in momentul receptiei (primirii produsului de la curier, agent de vanzari) veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului unde se impune, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de e-mail: office@sodent.ro sau la numarul de 0723-334202 Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

12.18 Este recomandabil sa trimiteti sau sa aduceti produsul in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului din cauza ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie, costul de reparatie in acest caz va fi solicitat Cumparatorului.

 

12.19 In perioada de garantie, timpul in care produsul este in service, va prelungi perioada de garantie a produsului respectiv cu timpul cat produsul a fost in service de la momentul receptionarii lui pana la momentul returului si receptionarii de catre Cumparator.

 

 

Post Garantia:

 

12.20 Produsele pentru care termenul de garantie a expirat, vor putea fi reparate in continuare de Vanzator-Firmele partenere de service contra cost. Inainte de orice lucrare, Cumparatorul va fi informat despre defectul constatat, pretul piesei/pieselor de schimb si a manoperei de service. Numai dupa acceptul Cumparatorului, acel produs sau produse vor putea intra in reparatie. Cheltuielile de transport tur-retur vor fi suportate de catre Cumparator, dupa expirarea perioadei de garantie.

 

12.21 In cazul servisarii de catre o firma partenera a vanzatorului, numit Importator pentru produsul respectiv, conditiile de service, costuri, timpi de executie vor fi negociati direct cu importatorul produsului respectiv, Vanzatorul va pune la dispozitie datele necesare de contact, dupa expirarea perioadei de garantie.

21
iun
Blog
Ultimele noutati
Informații importante pentru public
Informații importante pentru public
Acestea sunt informații importante pentru public în vederea art. 14, aliniat (1), din legea numărul 59 din 11 aprilie 2016
Aboneaza-te acum la
Newsletter
GALERIE
Foto-Video de la evenimente
Topul Național al Firmelor 2022
prezentare 2023
prezentare 2023
Topul Național al Firmelor 2018-2022
Fireshow
Facebook LinkedIn Youtube Pinterest Instagram
Adresa

DEPOZIT ENGROS
Sacalaz, Str. Industriei Nr.6, jud. Timis

MAGAZIN PREZENTARE:
Timisoara, Spl. Penes Curcanu 4-5

Adresa

DEPOZIT ENGROS
TEL COMENZI ONLINE:  0740 677 922
Orar: Luni-Vineri: 8-17, Sambata: 8-14

MAGAZIN PREZENTARE:

Orar: Luni-Vineri: 8-17, Sambata: 8-14

Adresa

SUPORT CLIENTI

online@fireshow.ro
office@fireshow.ro

SC FIRESHOW SRL
CUI: RO25283107.
NRC J35/607/2009

 
 

office

 

Copyright 2024 © Fireshow SRL, Timisoara